Lead Generatie
Nagenoeg iedere ondernemer is bezig met het vergaren van leads. Leads zijn de basis van omzet en dus noodzakelijk om hier voortdurend mee bezig te zijn.
Beurzen of netwerkbijeenkomsten zijn een voorbeeld van leadgeneratie al is dat met de tegenwoordige digitale middelen behoorlijk achterhaald. Neem nu een voorbeeld die herkenbaar is; Je zoekt een nieuwe TV.
We weten allemaal hoe het apparaat eruitziet, er zijn dus maar een paar zaken belangrijk. Vaak is dat de prijs omdat veel leveranciers hetzelfde product aanbieden. Vervolgens Levertijd, morgen moet de nieuwe TV eigenlijk al aan de muur hangen, en een beetje service is dan ook nog wel prettig. Om dit allemaal voor elkaar te krijgen is er maar een goede optie: GOOGLE
Met andere woorden potentiële klanten zoeken zonder dat jij het weet naar jouw dienst of product.
Het is dus zorg dat jij in de juiste vijver vist waar jou klant je weet te vinden.
Dit noemen we lead generatie.
Leads genereren kan op verschillende manieren dit hangt een beetje van je dienst of product af. Denk bijvoorbeeld aan een social media marketing of een salesfunnel
Atlas maakt een goede analyse en komt vervolgens met een voorstel.
Maakt eens een afspraak en samen kijken we naar een passende strategie.
Atlas Reclame helpt u uw met het genereren van leads.
Ben je geïnteresseerd
Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op.
Atlas Reclame zoekmachine marketing helpt u verder!